Jesteś lokalnym przedsiębiorcą, twórcą, wynalazcą, start-upem?
Chcesz dowiedzieć się jak wpłynąć na globalne wody e-commerce?
Weź udział w cyklu bezpłatnych szkoleń z profesjonalistami, którzy powiedzą Ci jak to zrobić.
Główną ideą projektu LOKALNIE@GLOBALNIE jest zwiększenie kompetencji lokalnych biznesów, wytwórców, mejkerów, startupów w zakresie sprzedaży on- line. Naszym celem jest także umacnianie wizerunku Małopolski jako siedziby środowiska rzemieślników, makerów, startupów na przestrzeni lat i rozwijanie portfolio lokalnych produktów poprzez wsparcie procesu sprzedażowego. Dodatkową wartością projektu będzie założenie wizytownika uczestników, który będzie pełnił rolę bazy kontaktowej.
Wierzymy, że zaproponowane przez nasz szkolenia staną się dla Was trampoliną i pomogą wypłynąć na globalne rynki.
1) Marketing organiczny w social media
2) Profile firmowe i ich administrowanie
3) Profile firmowe i ich administrowanie
4) Konfiguracja kampanii reklamowej na Facebooku
1) Tworzenie skutecznych reklam na Facebooku
2) Budowa lejka sprzedażowego
3) Analiza skuteczności kampanii
4) Warsztaty
1) Wprowadzenie do Google Analytics
2) Instalacja i konfiguracja Google Analytics
3) Instalacja i konfiguracja Google Tag Manager
1) Najważniejsze elementy składowe raportów
2) Podstawowe raporty GA i GA4
3) Tagi UTM – monitorowanie kampanii
4) Monitorowanie skuteczności kampanii Google Ads
Przemysław Rodzaj
Marketing manager specjalizujący się w performance marketingu, analityce internetowej oraz e-commerce. Bogate doświadczenie zdobywał zarówno w agencjach reklamowych jak i startupach. Pomaga młodym firmom wejść na rynek i rozpocząć pierwszą sprzedaż. Doradza w zakresie doboru optymalnych narzędzi i kanałów marketingowych oraz projektuje dla klientów skuteczne lejki sprzedażowe. Kieruje marketingiem w grupie BLDG.
1) Dodawanie produktów na portalu Amazon
2) Pozycjonowanie produktów na Amazon
3) Amazon Brand Registry, czyli własna marka na Amazonie
4) Organizacja logistyki
5) Podstawy prawne sprzedaży na rynku niemieckim
1) Reklamy PPC na platformie Amazon
2) Kupony i obniżki cen
3) Obsługa klienta na portalu Amazon
4) FBA
5) FBM Prime
6) Przyjmowanie płatności z Amazon
Michał Migdał
Właściciel firmy Alchemia Ecommerce, posiada 10 lat doświadczenia w cross-border e-commerce, czyli w międzynarodowym handlu internetowym i 7 lat doświadczenia w sprzedaży na platformie Amazon. Od 4 lat prowadzi firmę szkoleniową, która wdraża i szkoli firmy w zakresie sprzedaży na platformach Amazon i eBay.
Doświadczenie: